تروریست ها از CoD برای دستیابی به اهدافشان استفاده می کنند
 
سرگرمی و خلاصه همه چی
 
 
چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, :: 13:32 ::  نويسنده : alonboy

http://ts2.mm.bing.net/images/thumbnail.aspx?q=4511472816096665&id=f6bd660d2ffd961069ca0d17f54c7e56  به نقل از روزنامه The Sun، تروریست ها از عنوان Call of Duty برای دستیابی به اهداف خود استفاده می کنند.
 
به گزارش سایت MCV، صبح امروز، روزنامه ی The Sunخبری را در صفحه ی اول خود منتشر کرده است که اعلام کرده تروریست ها برای آماده سازی حملات بعدی خود از عنوان Call of Duty استفاده کرده و از آن الگو برداری می کنند. علاوه بر Call of Duty، به عنوان Halo و Medal of Honor نیز اشاره شده است.
 
بخش های دیگری از این متن در پایین آورده شده است:
 
"تروریست ها از کنترل تلفن های همراه، پست های الکترونیکی و پیام های آنلاین، اطلاع دارند، بنابراین از عناوین Xbox و PlayStation برای حفظ اسرار نقشه های خود استفاده خواهند کرد. بازیکنان می توانند ضمن پیوستن به گروه ها، به رقابت با یکدیگر بپردازند. به علاوه، این امکان را دارند که به طور خصوصی با یکدیگر مکالمه داشته باشند. نخستین بار که کاربران به محیط "lobby" وارد شوند، خرابکاران به طور محفوظ با شرکای خود در همان محیط مکالمه می کنند و اهداف خود را دنبال خواهند کرد."
"این افراد به بازی های گروهی و بازی های اینترنتی پرداخته و نقشه های خرابکارانه ی خود را مطرح کرده و آن ها را مورد بررسی قرار می دهند. البته کاربران محتاط و آگاه، از این موضوع آگاهی دارند، اما این خبر برای میلیون ها کاربری که علاقمند به اینگونه بازی ها هستند، شوکه کننده است."
 
مسلما، این آخرین خبر در مورد خرابکاری از طریق بازی های رایانه ای نخواهد بود، بنابراین ،آنچه شایسته ی توجه است، احتیاط و آگاهی بیشتر شما کاربران می باشد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش آمدید. من به یک همکاراحتیاج دارم هرکس می خواهد همکارم شود اطلاع دهد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و آدرس sargarmilox.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 259
بازدید دیروز : 285
بازدید هفته : 259
بازدید ماه : 2781
بازدید کل : 539187
تعداد مطالب : 214
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

دنياي كد آهنگ پسر جهنمي

مرجع کد آهنگ